جعفری سنگری، ابراهیم، مرادی، بهرنگ، شیرخانی، مسعود و شیدایی اردستانی، فاطمه. (1393). بررسی رابطه بین فرصتهای فناورانه، تأکیدات بازاریابی و عملکرد نوآورانه. فصلنامه مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد واحد سنندج، 9، 111-95.
حسینی، سید مهدی، نبوی، سید علی و نیلی، مهدی. (1392). سنجش قابلیت اعتماد برند شرکتهای بیمه بر تعهد وفاداری مشتریان. فصلنامه مدیریت، 10(29)، 24-13.
رحیمنیا، فریبرز و لطفی، رضا. (1394). زنجیره ارزش برند جهانی: اثر ارتباط برند، کیفیت خدمت و تجربه برند با واسط اعتماد به برند بر وفاداری به برند. کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21، تهران.
سیدجوادین، سیدرضا، امینی، علیرضا و امینی، زهرا. (1389). ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی. چشمانداز مدیریت بازرگانی، 3(36)، 73-53.
سعیدنیا، حمیدرضا، بهادران، میثم و بامداد صوفی، جهانیار. (1387). مطالعه تطبیقی تأثیر تصویر نام بازرگانی و شهرت شرکت بر فرایند وفاداری مشتریان. صنعت لاستیک ایران، 51، 78-70.
سعیدنیا، حمیدرضا و همتیار، محمد. (1394). بررسی تأثیر تجربه برند، اعتماد و رضایت بر وفاداری به برند در بنگاههای اقتصادی شهرها: مطالعه موردی محصولات لبنی کاله. مدیریت شهری، 42، 368-355.
مرتضوی، سعید و امینی، علیرضا. (1394). بررسی تأثیر میزان حساسیت و پاسخدهی به تغییرات فناوری بر موقعیت تجاری شرکتها. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 5(1)، 134-113.
مشبکی، اصغر، صادقیانی، فرهاد و صادقیانی، ایوب. (1394). ارزش ویژه برند با رویکردی به بازار ایران. تهران: انتشارات بازاریابی.
ناظمی، شمسالدین و سعادتیار، فهیمه سادات. (1392). نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با در نظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراکشده. مطالعات مدیریت گردشگری، 8(22). 72-51.
وظیفهدوست، حسین، خیری، بهرام و روحانی، مریم. (1389). ریسکگریزی و وفاداری نسبت به برند. فصلنامه برند، 4، 30-26.
Baldinger, A.L., and Rubinson, J. (1996). Brand loyalty: The link between attitude and behavior, Journal of Advertising Research, 36(6), 22-34.
Capon, N., & Glazer, R. (1987). Marketing and technology: A strategic co-alignment. Journal of Marketing, 51(July), 1-14.
Chandy, R., & Tellis, G. (1998). Organizing for radical innovation: The overlooked role of willingness to cannibalize. Journal of Marketing Research, 35, 474-487.
Chaudhuri, A., & Holbrook, M. (2001). The chain of effects from brand trust and brand affect to brand performance: The role of brand loyalty. Journal of Marketing, 65(2), 81-93.
Delgado, B., & Munuera, L. (2001). Brand trust in the context of consumer loyalty. European Journal of Marketing, 35(11), 38-58.
Deng, Z., Lu, Y., Wei, K. K., & Zhang, J. (2010). Understanding customer satisfaction and loyalty: An empirical study of mobile instant messages in China. International Journal of Information Management, 30(4), 289-300.
Doney, P. M., & Cannon, J. P. (1997). An examination of the nature of trust in buyer-seller relationships. Journal of Marketing, 61(2), 35-51.
Foroudi, P., Jin, Z., Gupta, S., Melewar, T. C., & Foroudi, M. M. (2016). Influence of innovation capability and customer experience on reputation and loyalty, Journal of Business Research, 69, 4882–4889.
Fullerton, G. (2003). When does commitment leads to loyalty?. Journal of Service Research, 5(4), 333-345.
Hunt, S. D. (1999). A general theory of competition: Resources, competences, productivity,economic growth. CA: Sage Publications.
Jandaghi, Gh., Amini, A., Pirani, P., Amini, Z., & Kharazi, H. (2011). Survey the role of brand in formation of customer loyalty in financial services marketing by the approach of small firms (Case study of Iran Melli bank).Far East Journal of Psychology and Business, 3(3), 50-61.
Katila, R., & Mang, P. Y. (2003). Exploiting technological opportunities: The timing of collaborations. Research Policy, 32(2), 317-332.
Keller, K. L. (1998). Strategic brand management: Building, measuring, and Managing Brand Equity. Prentice Hall.
Morgan, R. M., & Hunt, S. D. (1994). The Commitment-trust theory of relationship marketing. Journal of Marketing, 58(3), 20-38.
Nieto, M., & Quevedo, P. (2005). Absorptive capacity, technological opportunity, knowledge spillovers, and innovative effort. Technovation, 25(10), 1141–1157.
Oliver, R. L. (1999). Whence consumer loyalty?. Journal of Marketing, 63(special issue), 33-44.
Poole, M. S., & Van de Ven, A. H. (Eds.). (2004). Handbook of organizational change and innovation. New York: Oxford University Press.
Reichheld, F. F., & Schefter, P. (2000). E-loyalty: Your secret weapon on the web, Harvard Business Review, 78(4), 14-105.
Reichheld, F. F., & Teal, T. (2001). The loyalty effect: The hidden force behind growth, profits, and lastingvalue: Harvard Business Press.
Sarkees, M. (2011). Understanding the links between technological opportunism, marketing emphasis and firm performance: Implications for B2B. Industrial Marketing Management, 40(5), 785–795.
Srinivasan, R., Lilien, G. L., & Rangaswamy, A. (2002). Technological opportunism and radical technology adoption: An application to e-business. Journal of Marketing, 66(3), 47-60.
Taylor, S. A., Celuch, K., and Goodwin, S. (2004). The importance of brand equity to customer loyalty. Journal of Product & Brand Management, 13(4), 217-227.
Wang, Y.L. (2008). Organizational learning, entrepreneurial opportunity recognition, and innovation performance in high-technology firms in Taiwan. [Doctoral dissertation, University of Illinois at Urbana-Champaign].
Wathne, K. H., & Heide, J. B. (2000). Opportunism in Inter-firm relationships: Forms, outcomes, and solutions. Journal of Marketing, 64(october), 36-51.