- الیوت، تی. اس. (1381). دربارهِ فرهنگ. حمید شاهرخ. تهران: نشر مرکز.
- دهقان پور، حمید؛ و مصلی، مهسا. (1394). بررسی زنجیره ارزش فیلم و تأثیر آن در فروش. نشریه هنرهای نمایشی و موسیقی، دوره 2، شماره 2، ص. 17-36
- رضاییان فردویی، صدیقه. فلاح، حسـن. قاضـی نـوری، سـید سـپهر؛ و علی احمدی، علیرضا. (1392). درآمدی بر نظـام نـوآوری صـنایع فرهنگـی (مطالعـه مـوردی: تولیـد نرمافزارهای چندرسانهای فرهنگـی). دانـش راهبردی، شماره 10، ص. 195-220
- ژیوئینگ، جین. (1385). فناوری نرم و نسل چهارم آیندهنگاری فناوری. میرزا امینی، محمدرضا. رشد فناوری، شماره 8، دوره 2، ص. 48-56.
- شوال پور، سعید؛ و کهنی، علی. (1393). تجاریسازی فناوری در صنایع خلاق و فرهنگی ایران: آسیبها و چالشها، دومین کنفرانس بینالمللی تجاریسازی فناوری. قابلدسترسی در سایت سیویلیکا.
- طباطبائیان، حبیب ا... صوفی، بامداد؛ و باقری، ابوالفضل. (1387). بررسی عوامل مؤثر بر شناسایی و انتخاب فناوریهای نرم؛ موردکاوری SPR. سیاست علم و فناوری، سال اول، شماره 3، ص. 61-71.
- عبداللهیان، حمید. تقیزادگان، معصومه. (1390). تحلیلی بر جریانهای تولید فیلم در سینمای ایران: منازعه نهادهای قدرت در میدان تولید سینمای ایران در دهه 1360 و 1370. علوم اجتماعی: مطالعات فرهنگی و ارتباطات، شماره 25، ص. 203- 231.
- عزیزی، مجید. (1391). تدوین الگوی کارکردی نظام ملی نوآوری در جمهوری اسلامی ایران. رساله جهت اخذ درجه دکتری مدیریت راهبردی، دانشکده مدیریت راهبردی، دانشگاه عالی دفاع ملی.
- هانگر، دیوید. جی؛ و ویلن، توماس ال. (1393). مبانی مدیریت استراتژیک. اعرابی، سید محمد؛ و رضوانی، حمیدرضا. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
- هریسون، جفری اس؛ و جان، کارن اچ. (1394). مبانی مدیریت استراتژیک. اعرابی، سیدمحمد؛ و الماسی فرد، سید رسول. تهران: مهکامه.
- هزمند هلش، دیوید. (1392). صنایع فرهنگی. خیرخواهان، جعفر. در دست انتشار.
- میرزمانی، اعظم. رضائیان فردوئی، صدیقه؛ و سعدآبادی، علیاصغر. (1394). شناسایی راهکارهای ساماندهی نظام نوآوری صنعت موسیقی. سیاست علم و فناوری، سال 7، شماره 1، ص. 1-14.
- Asheim, B. Lars, C. moodysson, j. and Jan, V. (2005). Regional Innovation System Policy: a Knowledge-based Approach. Centre for Innovation, Research and Competence in the Learning Economy (CIRCLE), Lund University. PP 1-27. Available at: http://www4.lu.se/upload.
- Bakhshi, H. Schneider, P. and Walker, C. (2008). Arts and Humanities Research and Innovation.
National Endowment for Science, Technology and the Arts (NESTA).pp 12-19 Available at:
www.nesta.org.uk
- Baltar, F. and Brunet, I. (2012). Social research 2.0: virtual snowball sampling method using Facebook.Internet Research. 22 (1), 57 – 74.
- Bloore, P. (2009). Re-defining the Independent Film Value Chain. Available at: www.bfi.org.uk /sites/bfi.org.uk.
- Castro-Martı´nez. E. Recasens, A. and Jime´nez-Sa´ez, F.2013. Innovation systems in motion: an early music case. Management Decision, 51(6), 1276-1292.
- Chang, Y. H. (1998). Transportation plan appraisal and decision making-discussion and application of the fuzzy theory. Hwatai: Taipei.
- Creswell, J. and Miller, D. (2000). Determining Validity in Qualitative Inquiry. Theory into Practice, 39(3), 124–30.
- Chen, M. H. Wen, C. T. Lee, B. and Peng, C. H. 2009. Innovation Intermediaries in Creative and Cultural Industries: The Case of Taiwan. The Summer Conference on CBS - Copenhagen Business School, Solbjerg Frederiksberg: Denmark, 73-96.
- Hobikoglu, E. H. and Cetinkaya, M. (2015). In Innovative Entertainment Economy Framework, Economic Impacts of Culture Industries: Turkey and Hollywood Samples. World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 195 (2015),1435-1442.
- Hjalager, A. M. E. Huijbens H. Björk P. Nordin S. Flagestad A. and Knútsson.Ö. (2008). Innovation ystems in Nordic tourism. Nordic Innovation Centre. pp 1-75.
- Hsu T.H. and Yang, T. H. (2000). Application of fuzzy analytic hierarchy process in the selection of advertising media” Journal of Management and Systems,7, 583-99.
- Ishikawa, A. Amagasa, M. Shiga, T. Tomizawa, G. Tatsuta, R. & Mieno, H. 1993. “The max–min Delphi method and fuzzy Delphi method via fuzzy integration”. Fuzzy Sets and Systems, 55,pp. 241–253.
- Kuo, Y.F. and Chen P. C. (2008). Constructing performance appraisal indicators for mobility of the service industries using fuzzy delphi method. Journal of Expert Systems with Applications, 35(19), 30-39.
- Kvale, S. (1996). Interviews: An Introduction to Qualitative Research Interviewing. Sage Publications, Thousand Oaks California.
- Mulcahy, K. V. (2006).cultural policy. InPeters, B. G. and Pierre, J. (Editors),Hand Book of Public Policy.Sage Publications, Thousand Oaks California.
- National Endowment for Science, Technology and the Arts (NESTA), 2009.”Soft innovation:Towards a more complete picture of innovative change”. Research report. pp. 90-101. 20-21.
- O’Connor, J. (2000). The Definition of the Cultural Industries. The European Journal of Arts Education.2(3), 15-27 Oct.
- O’Connor, J. (2007).
The cultural and creative industries: a review of the literature.A report for Creative Partnerships School of Performance and Cultural industries, The University of Leeds, 1-15. Available at:
http://kulturekonomi.
- Okoli C. and Pawlowski, S. D. (2004). The Delphi method as a research tool: an example, design considerations and applications. Information and Management, 42, 15-29.
- Organisition for Economic Co- operation and Development (OECD).(1997). National Innovation Systems. 1-49. Available at: http://www.oecd.org
- Packard, G. Aribarg, A. Eliashberg, J. and Foutz, N. Z. (2015). The role of Network embeddedness in Film success. Intern.J. of Research in Marketing, xx(2015) XXX-XXX.
- Stephen, F. (2003).
National Innovation Systems Overview and Country Cases. In Knowlege Flows, Innovation, and Learning in Developing Countries, A Project for the Global Inclusion Program of the Rockefeller Foundation. Available at:
http://archive.cspo.org
- Zukauskaite, Elena. (2010). Innovation in cultural industries: The role of university links. Center for Innovation, Research and Competence in the Learning Economy (CIRCLE). Available at:http://www.circle.Iu.se/publications.