- استیری، روحالله و مشیری، بنیامین. (1388). ابزارهای تأمین مالی بنگاههای دانشبنیان. مجموعهمقالاتدومینکنفرانسبینالمللیتوسعهنظام تأمین مالیدر ایران.
- اللهیاریفرد، نجف و عباسی، رسول. (1390). بررسی الگوی مناسب ساختار سازمانی شرکتهای دانشبنیان. فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد. 8(29)، صص 47-54.
- بیسادی، مونا، مظفر، فرهنگ و حسینی، سیدباقر. (1392). صفات فضایی مؤثر بر افزایش خلاقیت محققین در مراکز تحقیقات معماری و شهرسازی. نشریه علمی پژوهشی فناوری آموزش. 7(3)، صص 239-249.
- پاکزاد، مهدی، ناظمی، امیر، کاظمی، مصطفی و خطیبی، عبدالنبی. (1394). راهنمای شرکتهای دانشبنیان: از تقاضای تأییدیه دانشبنیان تا دریافت تسهیلات.
انتشارات مؤسسه انتشارات آموزشعالیآزاددانشیار.
- دانشفرد، کرم اله. (1395). اولویتبندی نقش ساختارهای دانشمحور پایه و پشتیبان در فرایند نوآوری در شرکتهای دانشبنیان. فصلنامه علمی پژوهشی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی. 6(3)، صص 1-34.
- رادفر، رضا و خمسه، عباس. (1387). نقش دولت، دانشگاه و صنعت در تقویت نوآوری و نظام ملی نوآوری در ایران. فصلنامه رشد فناوری. 15، صص 29-34.
- رستگار، عباس، طالقانی، غلامرضا، اقبال، اسماعیل و تاجالدین، مهدی. (1391). آسیبشناسی فرایند نوآوری در شرکتهای ایرانی. فصلنامه مدیریت دولتی. 4(3)، صص 91-106.
- سعیدی کیا، مهرزاد. (1388). فرهنگ مشوق نوآوری در سازمان. ماهنامه تدبیر. 209، 57-60.
- سلطانی، بهزاد (رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی). (1395). خبرگزاری تسنیم. شناسه خبر: 1131496.
- صادقی، زینب و محتشمی، رضا. (1390). ارتباط عملیات استراتژیک منابع انسانی و نوآوری سازمانی در یکی از مراکز نظامی. مجله طب نظامی. 13(2)، صص 97-102.
- صنوبر، ناصر، سلمانی، بهزاد و تجویدی، مینا. (1390). تأثیر محرکهای نوآوری بر ظرفیت نوآوری شرکتهای دانشبنیان. فصلنامه سیاست علم و فناوری. 4(2)، صص 91-107.
- طالب بیدختی، عباس و انوری، علیرضا. (1383). خلاقیت و نوآوری در افراد و سازمانها. ماهنامه تدبیر. شماره 152.
- قنبرینژادایفقنسری، مجید و محمدیآلمانی، امین. (1391). بررسی تأثیر مدیریت تکنولوژی و تحقیق و توسعه (مدیریت نوآوری جامع) بر عملکرد سازمان از لحاظ نوآوری و کیفیت. فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی. 2(2)، صص 1-18.
- گودرزی، مهدی، صوفیجهانیار، بامداد، اعرابی، سیدمحمد و امیری، مقصود. (1392). الگوی جامع تجاریسازی فناوری در پژوهشگاههای دولتی ایران. فصلنامهمدیریتتوسعه فناوری. 1، صص 33-66.
- مرشدلو، احسان، علی پور، محمدصادق و عابدی، زهرا. (1394). بررسی راهکارهای ارتقای نوآوری دریک بنگاه تولیدی (مطالعه موردی شرکت ملی شیمی کشاورز). پژوهشنامه اقتصاد و کسبوکار. 6(11)، صص 33-76.
- میرغفوری، سیدحبیبالله، صادقیان، زهرا و صادقیآرانی، زهرا. (1392). برآورد سطح نوآوری شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری یزد با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی و رگرسیون. فصلنامهمدیریتتوسعه فناوری. 1، صص 49-71.
- یداللهیفارسی، جهانگیر و کلاتهایی، زهرا. (1391). جایگاه تجاریسازی در مدیریت نوآوری و معرفی مدلهای عمده تجاریسازی در حوزه صنایع پیشرفته. فصلنامه رشد فناوری. 9(33)، صص 26-36.
- Bowen, F. E., Rostami, M., & Steel, P. (2010). Timing is everything: A meta-analysis of the relationships between organizational performance and innovation. Journal of Business Research, 63(11), 1179-1185.
- Eden, C., & Ackermann, F. (2001). Strategic options development and analysis: the principles. In: Rational Analysis for a Problematic World Revisited: Problem Structuring Methods for Complexity, Uncertainty and Conflict. United Kingdom: Wiley, 2nd ed, 21-42.
- Guan, J. C., Richard, C. M., Tang, E. P., & Lau, A. K. (2009). Innovation strategy and performance during economic transition: Evidences in Beijing, China. Research Policy, 38(5), 802-812.
- Gunday, G., Ulusoy, G., Kilic, K., & Alpkan, L. (2011). Effects of innovation types on firm performance. International Journal of production economics, 133(2), 662-676.
- Hitt, M. A., & Ireland, R. D. (2000). The intersection of entrepreneurship and strategic management research. Handbook of entrepreneurship, 45-63.
- Lee, J. (2001). A grounded theory: integration and internalization in ERP adoption and use.
- Lendel, V., & Varmus, M. (2011). Creation and implementation of the innovation strategy in the enterprise. Economics and management, 16, 819-825.
- Lu, W. (2010). Improved SWOT approach for conducting strategic planning in the construction industry. Journal of Construction Engineering and Management, 136(12), 1317-1328.
- Mingers J. (2011). “Soft OR comes of age: But not everywhere! Omega”. The International Journal of Management Science, 39(6), 729-741.
- Plagnol, A. C., Rowley, E., Martin, P., & Livesey, F. (2009). Industry perceptions of barriers to commercialization of regenerative medicine products in the UK. Regenerative Medicine, 4(4), 549-559.
- Röd, I. (2016). Disentangling the family firm’s innovation process: A systematic review. Journal of Family Business Strategy, 7(3), 185-201.
- Stefan, I., & Bengtsson, L. (2017). Unravelling appropriability mechanisms and openness depth effects on firm performance across stages in the innovation process. Technological Forecasting and Social Change.
- Sveiby, K.E. (2001). A knowledge-based theory of the firm to guide strategy formulation. Journal of Intellectual Capital, 2(4), 1-16.