جعفری، علی، و سیاح رفیعی، علی. (1393). حقوق شرکتهای دانشبنیان. انتشارات مجد. تهران.
ذوالفقاری، عاطفه و حجازی، سیدرضا. (1392). تبیین مدل مفهومی رشد شرکتهای زایشی جهاد دانشگاهی. پژوهشنامه اقتصاد و کسبوکار، 4(5)، 51-33.
سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران. (1396). پورتال مرکز رشد سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران. https://roshd.irost.org
عادلمهربان، مرضیه. (1394). مروری بر تحلیل محتوای کیفی و کاربرد آن در پژوهش. انتشارات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. اصفهان.
عالیپور، علیرضا، عنایتی، ترانه و نیازآذری، کیومرث. (1396). ارائه الگوی شرکتهای زایشی پژوهشی به منظور تجاریسازی تحقیقات دانشگاهی. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 23(1)، 136-115.
فلاححقیقی، نگین، ارمغان، نگار و بیژنی، مسعود. (1396). واکاوی آسیبهای فضای کسب و کار در استان یزد. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، 5(3)، 167ـ143. DOI: 10.22104/JTDM.2018.2503.1847
Al Ghabid, A. H., Atikah, N., Sutopo, W., Nizam, M., & Muhamad, I. I. (2015). Commercialization strategy formulation for university spin-off: A case study. Proceedings of the International MultiConference of Engineers and Computer Scientists (Vol. 2).
Algieri, B., Aquino, A., & Succurro, M. (2013). Technology transfer offices and academic spin-off creation: the case of Italy. The Journal of Technology Transfer, 38(4), 382-400. https://doi.org/10.1007/s10961-011-9241-8
Borges, C., & Filion, L.J. (2013). Spin-off process & the development of academic entrepreneur's social capital. Journal of Technology Management and Innovation, 8(1), 21-34. https://doi.org/10.4067/S0718-27242013000100003
Brödner, P. (2008). Sustainability in knowledge-based companies. In Creating sustainable work systems (pp. 79-95). Routledge.
Buenstorf, G. (2009). Is commercialization good or bad for science? Individual-level evidence from the Max Planck Society. Research Policy, 38(2), 281-292. https://doi.org/10.1016/j.respol.2008.11.006.
Czarnitzki D., Rammer, C., & Toole, A. A. (2014). University spin off and the performance premium. Small Business Economics, 43(2), 309-326. https://doi.org/10.1007/s11187-013-9538-0.
Davenport, S., Carr, A., & Bibby, D. (2002). Leveraging talent: spin-off strategy at industrial research. R&D Management, (32)3, 241-254. https://doi.org/10.1111/1467-9310.00257
Golafshani, N. (2003). Understanding reliability and validity in qualitative research. The Qualitative Report, 8(4), 597-606.
Lincoln, Y. S., & Guba, E. G. (1985). Naturalistic inquiry. Beverly Hills, CA: Sage.
Pluta-Olearnik, M.(2013). Marketing of knowledge based services. Marketing of Scientific & Research Organizations, 3(9), 1-19.
Perez-Ruiz, M., Carballido, J., & Aguera Vega, J. (2013). University spin-off creation by Spanish researchers in agricultural engineering. Journal of Technology Management and Innovation, 8(3), 152-159. http://dx.doi.org/10.4067/S0718-27242013000400014.
Saputra, I. W., Sutopo, W., & Zakaria, R. (2018, February). A business strategy formulation for commercializing university-created technology: A university spin-offs. AIP Conference Proceedings (Vol. 1931, No. 1, p. 030020). AIP Publishing LLC. https://doi.org/10.1063/1.5024079.
Yaakub, N. I., Hussain, W. M. H., Abdul Rahman, M. N., Zainol, Z. A., Mujani, W. K., Jamsari, E.A., Sulaiman, A., & Jusoff, K. (2011). Challenges for commercialization of university research for agricultural based invention. World Applied Sciences Journal, 12(2), 132-138.
Zack, M.H. (2003). What is a knowledge-based organization? The 5th International Conference of Organizational Learning & Knowledge, 30th may-2nd June. Lancaster University.