آ
-
آنتروپی شانون
شناسایی پیشرانهای موفقیت کارآفرینی دیجیتالی با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 149-172]
-
آیندهپژوهی
ارائه مدل تدوین نقشه راه فناوریهای یک سامانه پیشرفته [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 91-118]
ا
-
اثر افزودگی
بررسی رفتار جذب منابع انسانی تحقیق و توسعه در شرکتهای دانش بنیان در پاسخ به سیاست های مالی و مالیاتی: مطالعه موردی ایران [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 91-124]
-
ارزیابی آمادگی فناوری
ارزیابی سطح بلوغ فناوری و برآورد هزینههای مرتبط با آن در زیردریایی کلاس سبک [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 29-61]
-
استارتاپهای مالی
الگوی کسب و کار بانکداری الکترونیک مبتنی بر ظهور فینتکها و استارتاپهای مالی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 195-248]
-
استراتژی رخنه در رشد
شناسایی و تبیین عوامل موفقیت در پیادهسازی استراتژی رخنه در رشد (مورد مطالعه: شرکتهای نوپدید استان لرستان) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 127-150]
-
اعتماد به برند
تحلیل فرصت طلبی فناورانه شرکت سامسونگ در بازار تلفن همراه با تاکید بر وفاداری و اعتماد مشتری [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]
-
اقدامات نوآوریباز
چارچوبی نو برای سنجش و پیادهسازی نوآوریباز : رویکرد مبتنی بر زمینه [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 9-42]
-
الگوی ذهنی
شناسایی الگوهای ذهنی انگیزش دانشکاران مجرب در راستای ارتقای نوآوری (مورد مطالعه: مرکز تحقیقات مخابرات ایران) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 63-95]
-
الگوی سیاستی
عوامل موثر بر الگوی سیاستی حمایت مالیاتی از فعالیتهای دانشبنیان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 161-194]
-
انگیزش
شناسایی الگوهای ذهنی انگیزش دانشکاران مجرب در راستای ارتقای نوآوری (مورد مطالعه: مرکز تحقیقات مخابرات ایران) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 63-95]
ب
-
بازاریابی الکترونیکی
شناسایی و تبیین عوامل موفقیت در پیادهسازی استراتژی رخنه در رشد (مورد مطالعه: شرکتهای نوپدید استان لرستان) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 127-150]
-
بازی وارسازی
نقش بازیوارسازی به عنوان استراتژی خلق رشد در مدل پذیرش نوآوری تحول آفرین در نرم افزارهای کاربردی پرداخت موبایلی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه گیلان) [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 63-90]
-
بانکداری الکترونیک
الگوی کسب و کار بانکداری الکترونیک مبتنی بر ظهور فینتکها و استارتاپهای مالی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 195-248]
-
بلوغ فناوری
ارزیابی سطح بلوغ فناوری و برآورد هزینههای مرتبط با آن در زیردریایی کلاس سبک [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 29-61]
پ
-
پاسخدهی به تغییرات فناوری
تحلیل فرصت طلبی فناورانه شرکت سامسونگ در بازار تلفن همراه با تاکید بر وفاداری و اعتماد مشتری [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]
-
پژوهش کیفی
الگوی کسب و کار بانکداری الکترونیک مبتنی بر ظهور فینتکها و استارتاپهای مالی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 195-248]
-
پیشزمینه های سازمانی
تاثیر پیشزمینه های سازمانی بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش تعدیلگر پویاییهای محیطی و رقابتپذیری (مورد مطالعه شرکتهای حاضر در INOTEX) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 119-161]
-
پویایی سیستم
تحلیل نقش راهبر در شبکه های رسمی همکاری علم و فناوری در ایران [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 9-36]
-
پویایی های محیطی
تاثیر پیشزمینه های سازمانی بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش تعدیلگر پویاییهای محیطی و رقابتپذیری (مورد مطالعه شرکتهای حاضر در INOTEX) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 119-161]
ت
-
تجاریسازی
ظرفیت تجاریسازی موردنیاز شرکتهای کوچک توسعهدهنده اپلیکیشن موبایل [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-90]
-
تحلیل کارکردی نظام نوآوری
چارچوب تحلیل کارکردی نظام نوآوری منطقه ای در کشورهای در حال توسعه [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 43-87]
-
تکنیک دیماتل فازی
تحلیل نقش راهبر در شبکه های رسمی همکاری علم و فناوری در ایران [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 9-36]
-
توانمندی شبکه سازی
توانمندی شبکهسازی، ساختار شبکههای کسبوکار و عملکرد تجاریسازی در شرکتهای دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 151-180]
-
توسعه فناوری
ارزیابی سطح بلوغ فناوری و برآورد هزینههای مرتبط با آن در زیردریایی کلاس سبک [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 29-61]
-
توسعه کارآفرینی
شناسایی عوامل موثر بر حمایت از مالکیت صنعتی با هدف توسعه کارآفرینی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 37-63]
-
توسعه کسب و کار
توسعه کسب و کارهای تولیدی کوچک و متوسط بر پایه تأثیرپذیری از عملکرد و نوآوری در فناوری [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 163-194]
ح
-
حساسیت به تغییرات فناوری
تحلیل فرصت طلبی فناورانه شرکت سامسونگ در بازار تلفن همراه با تاکید بر وفاداری و اعتماد مشتری [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]
-
حمایت مالیاتی
عوامل موثر بر الگوی سیاستی حمایت مالیاتی از فعالیتهای دانشبنیان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 161-194]
خ
-
خلق رشد
نقش بازیوارسازی به عنوان استراتژی خلق رشد در مدل پذیرش نوآوری تحول آفرین در نرم افزارهای کاربردی پرداخت موبایلی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه گیلان) [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 63-90]
د
-
دانشکاران مجرب
شناسایی الگوهای ذهنی انگیزش دانشکاران مجرب در راستای ارتقای نوآوری (مورد مطالعه: مرکز تحقیقات مخابرات ایران) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 63-95]
ر
-
راهبر شبکه
تحلیل نقش راهبر در شبکه های رسمی همکاری علم و فناوری در ایران [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 9-36]
-
رقابتپذیری
تاثیر پیشزمینه های سازمانی بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش تعدیلگر پویاییهای محیطی و رقابتپذیری (مورد مطالعه شرکتهای حاضر در INOTEX) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 119-161]
-
رهبری سازمانی
مطالعه تطبیقی سبکهای رهبری موثر بر موفقیت شرکتهای نوپای دانشبنیان ایرانی – موردکاوی چندگانه [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 9-27]
-
رهبری نوآوری
مطالعه تطبیقی سبکهای رهبری موثر بر موفقیت شرکتهای نوپای دانشبنیان ایرانی – موردکاوی چندگانه [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 9-27]
-
روش دلفی فازی
شناسایی و تبیین عوامل موفقیت در پیادهسازی استراتژی رخنه در رشد (مورد مطالعه: شرکتهای نوپدید استان لرستان) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 127-150]
-
روش کیو
شناسایی الگوهای ذهنی انگیزش دانشکاران مجرب در راستای ارتقای نوآوری (مورد مطالعه: مرکز تحقیقات مخابرات ایران) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 63-95]
-
رویکرد سیستمی به نوآوری
چارچوب تحلیل کارکردی نظام نوآوری منطقه ای در کشورهای در حال توسعه [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 43-87]
س
-
ساختار شبکه"
توانمندی شبکهسازی، ساختار شبکههای کسبوکار و عملکرد تجاریسازی در شرکتهای دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 151-180]
-
سیاستگذاری
شناسایی عوامل موثر بر حمایت از مالکیت صنعتی با هدف توسعه کارآفرینی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 37-63]
-
سامانه پیشرفته
ارائه مدل تدوین نقشه راه فناوریهای یک سامانه پیشرفته [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 91-118]
-
ستاده های نوآوری
تأثیر ابعاد نوآوری ملی بر توسعه صنعت گردشگری در کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 9-35]
-
سرمایه اجتماعی
تبیین چگونگی ایفاء نقش قابلیت های پویا در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان موفق ( حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات) [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 89-127]
-
سرمایه انسانی
تبیین چگونگی ایفاء نقش قابلیت های پویا در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان موفق ( حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات) [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 89-127]
-
سطح آمادگی فناوری
ارائه مدل تدوین نقشه راه فناوریهای یک سامانه پیشرفته [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 91-118]
-
سطوح آمادگی فناوری
ارزیابی سطح بلوغ فناوری و برآورد هزینههای مرتبط با آن در زیردریایی کلاس سبک [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 29-61]
-
سنجش
چارچوبی نو برای سنجش و پیادهسازی نوآوریباز : رویکرد مبتنی بر زمینه [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 9-42]
ش
-
شبکه های کسب و کار
توانمندی شبکهسازی، ساختار شبکههای کسبوکار و عملکرد تجاریسازی در شرکتهای دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 151-180]
-
شبکه های همکاری
تحلیل نقش راهبر در شبکه های رسمی همکاری علم و فناوری در ایران [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 9-36]
-
شبکه های همکاری رسمی علم و فناوری
تحلیل نقش راهبر در شبکه های رسمی همکاری علم و فناوری در ایران [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 9-36]
-
شرکتهای دانش بنیان
بررسی رفتار جذب منابع انسانی تحقیق و توسعه در شرکتهای دانش بنیان در پاسخ به سیاست های مالی و مالیاتی: مطالعه موردی ایران [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 91-124]
-
شرکتهای کوچک
ظرفیت تجاریسازی موردنیاز شرکتهای کوچک توسعهدهنده اپلیکیشن موبایل [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-90]
-
شرکتهای نوپدید
شناسایی و تبیین عوامل موفقیت در پیادهسازی استراتژی رخنه در رشد (مورد مطالعه: شرکتهای نوپدید استان لرستان) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 127-150]
ص
-
صنعت گردشگری
تأثیر ابعاد نوآوری ملی بر توسعه صنعت گردشگری در کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 9-35]
-
صنعت نرمافزار
ظرفیت تجاریسازی موردنیاز شرکتهای کوچک توسعهدهنده اپلیکیشن موبایل [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-90]
ط
-
طرح عاملی 2k
بررسی رفتار جذب منابع انسانی تحقیق و توسعه در شرکتهای دانش بنیان در پاسخ به سیاست های مالی و مالیاتی: مطالعه موردی ایران [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 91-124]
ظ
-
ظرفیت
ظرفیت تجاریسازی موردنیاز شرکتهای کوچک توسعهدهنده اپلیکیشن موبایل [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-90]
ع
-
عملکرد تجاری سازی
توانمندی شبکهسازی، ساختار شبکههای کسبوکار و عملکرد تجاریسازی در شرکتهای دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 151-180]
-
عملکرد کسب و کارهای تولیدی
توسعه کسب و کارهای تولیدی کوچک و متوسط بر پایه تأثیرپذیری از عملکرد و نوآوری در فناوری [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 163-194]
ف
-
فراترکیب
شناسایی پیشرانهای موفقیت کارآفرینی دیجیتالی با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 149-172]
-
فعالیتهای دانشبنیان
عوامل موثر بر الگوی سیاستی حمایت مالیاتی از فعالیتهای دانشبنیان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 161-194]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
شناسایی پیشرانهای موفقیت کارآفرینی دیجیتالی با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 149-172]
-
فینتک
الگوی کسب و کار بانکداری الکترونیک مبتنی بر ظهور فینتکها و استارتاپهای مالی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 195-248]
ک
-
کارآفرینی دیجیتال
شناسایی پیشرانهای موفقیت کارآفرینی دیجیتالی با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 149-172]
-
کارآفرینی سازمانی
عوامل تاثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی فناورانه: با رویکرد کسب و کارهای الکترونیک [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 37-61]
-
کارآفرینی سازمانی فناورانه
عوامل تاثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی فناورانه: با رویکرد کسب و کارهای الکترونیک [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 37-61]
-
کارآفرینی فناورانه
عوامل تاثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی فناورانه: با رویکرد کسب و کارهای الکترونیک [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 37-61]
-
کارکردهای نوآوری منطقه ای
چارچوب تحلیل کارکردی نظام نوآوری منطقه ای در کشورهای در حال توسعه [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 43-87]
-
کسبوکار الکترونیک
شناسایی پیشرانهای موفقیت کارآفرینی دیجیتالی با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 149-172]
-
کسب و کار الکترونیک
عوامل تاثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی فناورانه: با رویکرد کسب و کارهای الکترونیک [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 37-61]
م
-
ماتریس شکاف موزون-توانمندی
ارائه مدل تدوین نقشه راه فناوریهای یک سامانه پیشرفته [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 91-118]
-
مالکیت صنعتی
شناسایی عوامل موثر بر حمایت از مالکیت صنعتی با هدف توسعه کارآفرینی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 37-63]
-
مالکیت فکری
شناسایی عوامل موثر بر حمایت از مالکیت صنعتی با هدف توسعه کارآفرینی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 37-63]
-
متغیرهای توصیفکننده اقدامات
چارچوبی نو برای سنجش و پیادهسازی نوآوریباز : رویکرد مبتنی بر زمینه [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 9-42]
-
متغیرهای زمینهایی
چارچوبی نو برای سنجش و پیادهسازی نوآوریباز : رویکرد مبتنی بر زمینه [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 9-42]
-
مدل پذیرش نوآوری
نقش بازیوارسازی به عنوان استراتژی خلق رشد در مدل پذیرش نوآوری تحول آفرین در نرم افزارهای کاربردی پرداخت موبایلی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه گیلان) [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 63-90]
-
مدل کسب و کار
الگوی کسب و کار بانکداری الکترونیک مبتنی بر ظهور فینتکها و استارتاپهای مالی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 195-248]
-
مدل کسبوکار استروالدر
آسیب شناسی مدل های کسب وکار هوشمندی فناوری در ایران [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 97-126]
-
مدلهای کسبوکار
آسیب شناسی مدل های کسب وکار هوشمندی فناوری در ایران [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 97-126]
-
مزیت رقابتی
تبیین چگونگی ایفاء نقش قابلیت های پویا در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان موفق ( حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات) [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 89-127]
-
موفقیت شرکت دانشبنیان
مطالعه تطبیقی سبکهای رهبری موثر بر موفقیت شرکتهای نوپای دانشبنیان ایرانی – موردکاوی چندگانه [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 9-27]
ن
-
نرم افزارهای کاربردی پرداخت موبایلی
نقش بازیوارسازی به عنوان استراتژی خلق رشد در مدل پذیرش نوآوری تحول آفرین در نرم افزارهای کاربردی پرداخت موبایلی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه گیلان) [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 63-90]
-
نیروی انسانی تحقیق و توسعه
بررسی رفتار جذب منابع انسانی تحقیق و توسعه در شرکتهای دانش بنیان در پاسخ به سیاست های مالی و مالیاتی: مطالعه موردی ایران [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 91-124]
-
نقشه راه فناوری
ارائه مدل تدوین نقشه راه فناوریهای یک سامانه پیشرفته [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 91-118]
-
نهاده های نوآوری
تأثیر ابعاد نوآوری ملی بر توسعه صنعت گردشگری در کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 9-35]
-
نوآوری
ظرفیت تجاریسازی موردنیاز شرکتهای کوچک توسعهدهنده اپلیکیشن موبایل [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-90]
-
نوآوری
تأثیر ابعاد نوآوری ملی بر توسعه صنعت گردشگری در کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 9-35]
-
نوآوری استراتژیک
تاثیر پیشزمینه های سازمانی بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش تعدیلگر پویاییهای محیطی و رقابتپذیری (مورد مطالعه شرکتهای حاضر در INOTEX) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 119-161]
-
نوآوری تحول آفرین
نقش بازیوارسازی به عنوان استراتژی خلق رشد در مدل پذیرش نوآوری تحول آفرین در نرم افزارهای کاربردی پرداخت موبایلی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه گیلان) [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 63-90]
-
نوآوری در فناوری
توسعه کسب و کارهای تولیدی کوچک و متوسط بر پایه تأثیرپذیری از عملکرد و نوآوری در فناوری [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 163-194]
-
نوآوری در کشورهای در حال توسعه
چارچوب تحلیل کارکردی نظام نوآوری منطقه ای در کشورهای در حال توسعه [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 43-87]
و
-
وفاداری رفتاری
تحلیل فرصت طلبی فناورانه شرکت سامسونگ در بازار تلفن همراه با تاکید بر وفاداری و اعتماد مشتری [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]
-
وفاداری نگرشی
تحلیل فرصت طلبی فناورانه شرکت سامسونگ در بازار تلفن همراه با تاکید بر وفاداری و اعتماد مشتری [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]
ه
-
هوش تجاری (BI)
عوامل تاثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی فناورانه: با رویکرد کسب و کارهای الکترونیک [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 37-61]
-
هوشمندی فناوری
آسیب شناسی مدل های کسب وکار هوشمندی فناوری در ایران [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 97-126]
-
هوشمندی فناوری در ایران
آسیب شناسی مدل های کسب وکار هوشمندی فناوری در ایران [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 97-126]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد